شما0محصول
در سبد خرید خود دارید

وبلاگ

افزایش شانس بارداری

افزایش شانس بارداری

 افزایش احتمال بارداری

بر اساس نظریه پائولو هیلارد، پروفسور زنان و زایمان در دانشگاه استندفورد، خانم ها قبل از بارداری باید نکات زیر را رعایت کنند.

 1- روش های جلوگیری از بارداری را متوقف کنید

     باید استفاده از راه های جلوگیری از بارداری مانند قرص، آیودی و ... را متقوف کنید تا سیستم بدن شما به حالت طبیعی خود برگردد و شما               میتوانید باردار شوید.

2- مصرف ویتامین ها را آغاز کنید

    مصرف ویتامین ها میتوند به باردارشدن شما کمک کند و برای سلامتی شما مفید بوده و میتواند باعث باروری سالم تخمک و اسپرم شود.

  • ویتامین C از " دی ان ای " اسپرم در برابر آسیب محافظت میکند. تحرک آن را افزایش و کیفیت آن را بهبود می بخشد.
  • ویتامین E باروری مرد را افزایش می دهد ، اسپرم را تقویت می کند و قدرت باروری خانم و آقا را افزایش میدهد.
  • فولیک اسید و انواع ویتامین B روی سلامت جنین اثر میگذارد.
  • ویتامین B6 باروری خانم و B12 تعداد اسپرم را افزایش می دهد.

قبل از مصرف ویتامین با پزشک خود مشورت کنید.

3- اسید فولیک بخورید

    قبل از بارداری پزشگ باید شما را معاینه کند و در صورت نیاز قرص اسید فولیک و ویتامین های قبل بارداری تجویز کند تا از بروز نقص هایی           مانند  "اسپینا بیفیدا" جلوگیری شود.اسید فولیک کافی در خون در سه ماهه اول بارداری بسیار حیاطی و مفید هست.

4- به وزن مناسب برای بارداری برسید 

   داشتن وزن مناسب در بارداری بسیار حیاتی و لازم است،وزن نامناسب میتواند احتمال به بارداری را کاهش دهد، هم اضافه وزن و هم کمبود       وزن تاثیر منفی دارد . اگر سالم هستید رژیم غذایی خود را حفظ کنید و مصرف ماهی را هم اضافه کنید.

5- روش صحیح برقراری رابطه جنسی 

  •  به پشت دراز بگشید >> تحقیقات صورت گرفته در هلند نشان میدهد شانس باروری فردی که پس از انزال به مد پانزده دقیقه به پشت میخوابد بیشتر است.
  • از روان کننده استفاده نکنید>>  روان ککنده های مصنوعی اسپرم را از بین میبرد درصورت نیاز از روغن های طبیعی مثل روغن زیتون استفاده کنید.
  • آرام باشید و عضلات خود را شل کنید >> زمانی که فرد استرس دارد هیپاتالاموس قسمتی از مغز که کنترل کننده ترشح هورمون های بدن هست به درستی کار نمیکند . برای دور کردن استرس هر روز یوگا و مدیتیشن تمرین کنید.

6- غذاهایی بحورید قدرت بارداری را افزایش دهد .

   غذا و گیاهان ارگانیک و طبیعی مانند سبزیجات،میوه ها ، آجیل و غلات ارگانیک بخورید . این غذاها منبع غنی مواد معدنی و ویتامین ها و آنتی      اکسیدان هستند .که سلامت سلولی شما و پوشش داخلی رحم را تقویت میکند . غذاهای غنی از پروتئین میل کنید مانند مرغ،پنیر،سویا،تخم    مرغ و غذاهای دریایی که منبع اصلی پربی امگا 3، سلنیوم و آهن هستند. هر روز به صورت مرتب لبنیات(شیر و ماست ) استفاده کنید .

  از غذاهایی که شانس باروری شما را کاهش می دهند خودداری کنید .مانند مواد شیمیایی، کنسرو، پنیر پاستوریزه نشده ، غذاهای مملو از   چربی ترانس ، شیرین کننده های مصنوعی و...

 

 

برچسب:
تاریخ نشر خبر: ۰۶ اسفند، ۱۳۹۶
© کلیه حقوق وب سایت متعلق بهسایت اینترنتی محصولات کوکالو می باشد.
طراحی، اجرای وب سایت، هاستینگ: چیتاسافت